پایگاه خبری تحلیلی خبرکوتاه خبرکوتاه (خبرنامه)
افزایش تنشها در تنگه هرمز

واکنش نیروی دریایی ارتش به دشمن متجاوز آمریکایی

ساعاتی قبل، نیروی دریایی ارتش، با انواع موشک، پهپاد رزمی و راکت، ناوشکن‌های آمریکایی را که با نقض آتش‌بس، به نفتکش‌های ايرانی در نزدیکی تنگه هرمز و در آب‌های سرزمینی تعرض کرده بودند، مورد حمله قرار داد.
کد خبر: 1375
زمان انتشار: 8 مه 2026 - 11:21 ق.ظ -
16 بازدید

ساعاتی قبل، نیروی دریایی ارتش، با انواع موشک، پهپاد رزمی و راکت، ناوشکن‌های آمریکایی را که با نقض آتش‌بس، به نفتکش‌های ايرانی در نزدیکی تنگه هرمز و در آب‌های سرزمینی تعرض کرده بودند، مورد حمله قرار داد.در پی این پاسخ، ناوشکن های متجاوز آمریکایی مسیر خود را تغییر داده و منطقه را ترک کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نیروی دریایی ارتش در پاسخ به تعرض ناوشکن‌های دشمن آمریکایی به دو نفت کش ایرانی، با موشک‌های کروز و پهپادهای رزمی، آن‌ها را مورد حمله قرار دادند.

منبع:فارس

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی
آگهی
آگهی